Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Алдошина М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Алдошина М. В. 
Особливості маркетингових комунікацій на рекламно-комунікаційному ринку України [Електронний ресурс] / М. В. Алдошина // Проблеми економіки. - 2013. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.286 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Алдошина М. В. 
Крос-культурні комунікації в галузі туризму в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / М. В. Алдошина, Г. М. Брусільцева // Бізнес Інформ. - 2014. - № 3. - С. 197-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_3_32
Досліджено крос-культурні особливості взаємодії в межах соціального та ділового спілкування в міжнародному туризмі. Мета роботи - аналіз крос-культурного середовища України в контексті світової глобалізації для ефективної взаємодії у сфері міжнародного менеджменту та маркетингу. Обгрунтовано актуальність дослідження впливу національних культурних особливостей на ділову активність туристичних підприємств з огляду на їх міжнародний та крос-культурний характер діяльності. Визначено функції культури та надано основні класифікації світових культур за Г. Хофстедом (Geert Hofstede), Ф. Тромпенаарсом (Fons Trompenaars) та Е. Холлом (Edward Twitchell Hall Jr.). Розглянуто особливості діяльності підприємств галузі туризму у сферах крос-культурного менеджменту та маркетингу, сформульовано проблеми прояву культурних відмінностей у цих сферах. Запропоновано основні рекламні стратегії в міжнародній комунікаційній політиці, які допомагають підприємствам більш ефективно просувати свій туристичний продукт на міжнародні ринки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 599.797 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Алдошина М. В. 
Підвищення кваліфікації персоналу на туристичних підприємствах [Електронний ресурс] / М. В. Алдошина // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 1. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_1_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 374.554 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Алдошина М. В. 
Обгрунтування ролі мотиваційного менеджменту в системі управління персоналом підприємств туристичної галузі [Електронний ресурс] / М. В. Алдошина, Г. М. Брусільцева // Інвестиції: практика та досвід. - 2015. - № 22. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2015_22_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.984 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Стрижак О. О. 
Проектування бізнес-процесів туристичного підприємства [Електронний ресурс] / О. О. Стрижак, М. В. Алдошина // Бізнес Інформ. - 2019. - № 3. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_3_26
Мета роботи - узагальнення та розвиток теоретичних і методичних положень, а також розробка практичних рекомендацій щодо проектування бізнес-процесів туристичного підприємства на основі використання методології структурного аналізу й проектування SADT. Проаналізовано наукові погляди щодо визначення понять процесу та бізнес-процесу. Розглянуто особливості використання процесного підходу в управлінні діяльністю підприємства. Обгрунтовано необхідність застосування процесного підходу на практиці діяльності туристичних підприємств. На основі методології структурного аналізу та проектування розроблено та запропоновано SADT-модель процесу створення та реалізації туристичного продукту, яка включає деталізований опис етапів (функцій), що дозволяє реалізувати маркетинговий підхід в діяльності туристичного підприємства, а також оптимізувати витрати на розробку та реалізацію турів. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є розвиток інформаційної складової управління бізнес-процесами туристичного підприємства, зокрема у використанні програмних засобів при виборі каналів комунікації, інформуванні клієнтів, формуванні попиту та споживчих вподобань покупців турпродукту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 370.459 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Сущенко О. А. 
Інноваційні кластери як засіб підвищення конкурентоспроможності транспортної інфраструктури [Електронний ресурс] / О. А. Сущенко, Г. М. Брусільцева, М. В. Алдошина // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2020. - Вип. 5-6. - С. 31-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2020_5-6_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.059 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Алдошина М. В. 
Корпоративна культура в системі управління туристичних підприємств [Електронний ресурс] / М. В. Алдошина, К. В. Касенкова. // Ефективна економіка. - 2023. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2023_6_45
8.

Лола Ю. Ю. 
Тенденції пасажирських авіаційних перевезень як частини туристичної інфраструктури України [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Лола, О. О. Стрижак, М. В. Алдошина // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2019. - № 66(спецвип.дод.1). - С. 77-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2019_66(spetsvip
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.801 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського