Пошуковий запит: (<.>A=Алдошина М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Алдошина М. В. Особливості маркетингових комунікацій на рекламно-комунікаційному ринку України [Електронний ресурс] / М. В. Алдошина // Проблеми економіки. - 2013. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_1_10
|
2. |
Алдошина М. В. Крос-культурні комунікації в галузі туризму в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / М. В. Алдошина, Г. М. Брусільцева // Бізнес Інформ. - 2014. - № 3. - С. 197-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_3_32 Досліджено крос-культурні особливості взаємодії в межах соціального та ділового спілкування в міжнародному туризмі. Мета роботи - аналіз крос-культурного середовища України в контексті світової глобалізації для ефективної взаємодії у сфері міжнародного менеджменту та маркетингу. Обгрунтовано актуальність дослідження впливу національних культурних особливостей на ділову активність туристичних підприємств з огляду на їх міжнародний та крос-культурний характер діяльності. Визначено функції культури та надано основні класифікації світових культур за Г. Хофстедом (Geert Hofstede), Ф. Тромпенаарсом (Fons Trompenaars) та Е. Холлом (Edward Twitchell Hall Jr.). Розглянуто особливості діяльності підприємств галузі туризму у сферах крос-культурного менеджменту та маркетингу, сформульовано проблеми прояву культурних відмінностей у цих сферах. Запропоновано основні рекламні стратегії в міжнародній комунікаційній політиці, які допомагають підприємствам більш ефективно просувати свій туристичний продукт на міжнародні ринки.
|
3. |
Алдошина М. В. Підвищення кваліфікації персоналу на туристичних підприємствах [Електронний ресурс] / М. В. Алдошина // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 1. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_1_28
|
4. |
Алдошина М. В. Обгрунтування ролі мотиваційного менеджменту в системі управління персоналом підприємств туристичної галузі [Електронний ресурс] / М. В. Алдошина, Г. М. Брусільцева // Інвестиції: практика та досвід. - 2015. - № 22. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2015_22_21
|
5. |
Стрижак О. О. Проектування бізнес-процесів туристичного підприємства [Електронний ресурс] / О. О. Стрижак, М. В. Алдошина // Бізнес Інформ. - 2019. - № 3. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_3_26 Мета роботи - узагальнення та розвиток теоретичних і методичних положень, а також розробка практичних рекомендацій щодо проектування бізнес-процесів туристичного підприємства на основі використання методології структурного аналізу й проектування SADT. Проаналізовано наукові погляди щодо визначення понять процесу та бізнес-процесу. Розглянуто особливості використання процесного підходу в управлінні діяльністю підприємства. Обгрунтовано необхідність застосування процесного підходу на практиці діяльності туристичних підприємств. На основі методології структурного аналізу та проектування розроблено та запропоновано SADT-модель процесу створення та реалізації туристичного продукту, яка включає деталізований опис етапів (функцій), що дозволяє реалізувати маркетинговий підхід в діяльності туристичного підприємства, а також оптимізувати витрати на розробку та реалізацію турів. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є розвиток інформаційної складової управління бізнес-процесами туристичного підприємства, зокрема у використанні програмних засобів при виборі каналів комунікації, інформуванні клієнтів, формуванні попиту та споживчих вподобань покупців турпродукту.
|
6. |
Сущенко О. А. Інноваційні кластери як засіб підвищення конкурентоспроможності транспортної інфраструктури [Електронний ресурс] / О. А. Сущенко, Г. М. Брусільцева, М. В. Алдошина // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2020. - Вип. 5-6. - С. 31-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2020_5-6_6
|
7. |
Алдошина М. В. Корпоративна культура в системі управління туристичних підприємств [Електронний ресурс] / М. В. Алдошина, К. В. Касенкова. // Ефективна економіка. - 2023. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2023_6_45
|
8. |
Лола Ю. Ю. Тенденції пасажирських авіаційних перевезень як частини туристичної інфраструктури України [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Лола, О. О. Стрижак, М. В. Алдошина // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2019. - № 66(спецвип.дод.1). - С. 77-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2019_66(spetsvip
|